Monday 21 November 2011

Vid yang Direject!!

ni vid yang mula2 kami hantar untuk tugasan vid clip~~~
macam begok je aku rasa masa wat menatang ni,,,,,
aku kelihatn over acting yang teramat sangat~~
tah~~,,,,patut part yg agak terover buleyh di cut~~tapi,,,,,layanje laaa
aku tengok tak ok,,kawan2 aku tengok ok,,sooooo
terpaksa la aku tahan malu yang maha hebat untuk vid yg telah mejatuhkan populariti aku sebagai artis syok sendiri

dulik mak la senah!!,,,janji,,mak wat keje mak!!,,siap apda masanya!!
vid kena wat lagi sekali,sebab kawan-kawan yang lain tak kelihatan dalam vid...
ahhh~~.....bagus juga,,,buat bende ni,,,,
tau sebab ape,,,,
dah rasa cam bangang dalm vid pon
kat luar,,,,wat muka rilek2 macam takde perasaan sudahhh!!!



oh,,najla,,,,rosakkk,,,rosakkkk,,rosakkk lagu ni kau buattt!!!!!!!!
ok bai

No comments:

Post a Comment