Saturday 12 November 2011

Johor Mari!!

haizzzz.....arini masih mendung,,,hujan agaknya jap lagi,,,
tapi kan kan kan,,arini nak cerita tentang makhluk-makhluk ini
ok,,ni kawan-kawan yang agak serupa otaknya ngn aku
masa aku keje cuti sem....rindu mereka,,,balik johor selalu tak sempat jumpa
masing-masing ada komitmen kan??
hurmmm.,,bila boleh jumpa kan sayang-sayang semua
T_T


yang pertama!!


yang ni nama dia HERMA ZAKIAH JAMES
aku panggil die ema....kadang juga wartawan
sebab die nak jadi wartawan dulu,,,p cita-cita terkubur,,,,,,
sabahan mari,,,,keturunan,,tak pasti,,,,
single maybe....hahhahakkk,,,,maybe juga tidak,,,
masa mula-mula dulu aku keje,,tak tegur die sangat,,
ingtkan die sombong
p dah kenal,,,,mmg best budak ni,,,hohohoho
,
comel kan die,,,aku admire rambut die,,
,sangat cantikk,,,,,tak g salon pon
p ade rambut panjang yang cantik,,,Love it,,,,
umur die,,,23 tahun ni,,,,

ape yang best,,,minah ni memang lawak,,,,
kaki melawak lampi
aku la mangsa die,,,,masa keje,,,
selalu juga makan roti canai,,,,sama-sama
karoke,,,suara dia mmg sangat sedap,,
macam artis juga,,,
teringat aku masa karoke ngn ema,,dia nyanyi lagu matahariku 
vokal mantap habis,,,,

..die keje air asia....
maybe lepas ni tukar cita-cita jadi pilot pula,,,
huhu....rindu die,,kadang masa keje,,
banyak juga share-share masalah kat die
pendengar yang baik budak ni,,p kadang-kadang tenuk juga
selalu di permainkan,,,haihh!!!

"semoga sucsess dalam hidup my darla,,,,,"
^^


next!! 

yang ni ANA CAMELIA
cantik kan nama dia,,,macam orangnya juga,,
anak jati johor
juga aku kenal masa keje part time,,,
aku panggil die LIA
umur die 19 tak silap,,,,huhu,,,
adik yang sangat comel....
belajar lagi kan sunway college..
dia amik dip in Bisnes Admin tak silap
tak pasti yang ni,,,,,huhuuhu....

dia wat part time keje sambil belajar 
pagi g kelas,,,malam keje,,,,sangat gigih kan??
tu yg tabik kat die,....
manja juga budak ni,,,,tapi garang juga 

lau dia masuk keje awal biasa akan ajak gosip girl dulu
ngn si comel ni,,,huhhu,,,like like like,,,
nak ckap pape pon cakap je,,
die juga pendengar yang baikkk
suke peluk dak ni,,,huhuh,,

"belajar rajin-rajin ye sayang,,,,"

next!!


yang ni nama dia ANA MUSTIKA
kakak Ana Camelia
sama kan muka dierang....
huhuhu....manja juga budak ni
umur die 20 tak silap,,,
juga belajar kat sunway college...
sama macam adik die,,,,gigih kan mereka
aku panggil dia ana..masih single,maybe la~~
anak sulung tak silap aku
huhuhu.....tapi die agak nampak strong girl
maybe sebab budak sukan,...atlet la awak ana!!!...

ni pon manja tapi keras juga kadang-kadang
selalu juga lepak ngn ana ni,,,,
suke sangat menjerit dalam tesco if nampak aku
geram juga,,,,tapi takpe,,,huhuhu.....

"Semoga cepat2 abis dip dan sambung degree ye!!!"


gambar-gambar aku cilok kat FB dierang,,hahahakkkkk jgn marah ye my sweety semua hahhakk!!!
MISZZ u all~~~haihhh~~
 .

2 comments:

  1. hahahahhahahahahahha...wahhh mich u more la darla.. dan bila da nak kawen tu jgn a\la lupe jemput aku yer dak kecik.

    ReplyDelete
  2. wahhhhhh...!!
    comelnya sy kakak...!! heheh
    *malu sdah..heheh

    ReplyDelete