Saturday 12 November 2011

mengeluh di petang hari,

since friday dah tertanya-tanya..samada zul akan join tak training final CW atau tak,,,aritu pra CW dah join
harap sangatlah kan kali ni navy yang pergi,so zul tak la bz sangat. cuma buat fizikal traning je dalam kem.
lagipon tak da fungsi pon kadet airforce pergi kan.join sebagai pemantap latihan sahaja....aka kuli darat. aku pon pelik la,dah sah-sah la segala ilmu darat tu tak kan diguna masa kerja sebab zul air force,kenapa la kan,nak dera jiwa raga kadet ni kan...

tak paham la dengan pengurusan mereka ni,...6 bulan training lepas bergraduat totally ilmu darat!!!....%^&%^&..cam nak hangin juga lak aku nikan,...ape hal aku yang emo sangat  ni,,bukan aku pon yang g perang....choii!!.

ok ni darat punya,,,apa la yang tak habis-habis lagi kan dengan darat...hate darat damn much. so semalam dapat berita,,,,yeahhh,,semua kadet airforce akan pergi Final CW....2 minggu ok!!....terputus hubungan dengan dunia luar....berkampung lah kadet darat dengan airforce kat bentong tuh,,,so aku lah yang tekanan ni....macam aku lak yang pegi kan....sebab zul akan sibuk kat sana.ye sangat sibuk!!.

navy jugak yang sedap kan,,,dahla latihan pon dihantar ke lumut,,,terlepas la dari kesengsaraan kat kem...hurmm...tak pe la,,,katenye ni last masuk hutan,n ada last E&E,,,,,,tolongla cepat-cepat tauliahhhh!!!....wahai incik zulhilmy...boleh says gud bai kat darat!!!........aku pon tak tekanan sangat. tapi entah-entah dah masuk unit pon lagi sibuk~~masak la macam ni!!,,,tukar la,,,,nak becinta dengan civilian je la,,,,,,,teeetttt,,,tak nak tak nak,,,,celupar kau najla!!!...

hurm...semoga cepat balik....selamat dan selamat...




No comments:

Post a Comment