Thursday 10 November 2011

Kenapa Tak Datang Kelas Tutorial!!!!

kenapa tak datang kelas tutorial najla
kenapa!!
kenapa!!!
dan kenapa!!!
ke kau mmg malas dan sengaja!!

ok..mmg ada tak datang kelas
kelas minggu berapa tak ingat tapi ada la sekali
sebenarnya memang tak sihat

bukan la tak sehat macam tak leyh bangun masa kena gastrik
tapi masa tu demamla...sebab cuaca sangat tak menentu
badan aku ni kalah sikit dengan cuaca
ni semalam bepanas kat fakulti kejuruteraan pon
dah terasa behangnya nye,,
sampai arini panas,,huhu
banyak minum air la najla!!!

pada hari kejadian hari selasa
kelas tutorial dikendalikan
oleh kakak yang sangat baik 
suke die~~~huhu..lesbian ke kau ni najla!!
takla,,tapi kakak tu sangat membantu~~

ok...pagi tu dah rasa badan taksedap..
tapi aku gagahkan jugak la bangun dan pegi kelas
aku datang agak awal.dengan hajat dan mengulangkaji
lepak kat latar siswa,,panas nya tak tekata
ok badan dah mula tak sedap..selsema juga
habis stok tisu aku,,,euuuuuu~~~
yarkssss!!

tapi aku masuk juga kelas..masuk dalam aircond dah mula aku rasa tak tahan sangat
nak tunggu kelas tu abis,,seksa la sangat
berpinar-pinar je aku tengok lect kat depan
lepas abis kelas tuh....aku g rehat kat surau jap
ok,,kepanasan badan dah melampau,,,,
masa tu rasa nak berendam je dalam air dalam besen

kelas Dr zariat pulak lepas tu,,,aku rasa masih dapat tahan
ok,,masuk juga,,,part ni,,,kepala dah mula pening ,,
decide nakmintak excuse keluar awal g PKU je,,,
tapi kenangkan masa tu dah pukul 4,mesti PKU dah tutup
bertahan je dalam kelas sastera islam

lepas tu pukul 5 kelas tutorial
ohhh....seharian kelas tiba di kemuncak
aku dah tak dapat bertahan
i need rest,,sebelum aku akan menyusahkan org sekeliling aku
aku decide nak balik bilik,,,,sebab sangat tak tahan...
kena juga makan ubat
aku infom pada nik suruh cakap kat kak yati
aku tak sehat.....tapi terlupa pulak aku nak gtau rumet aku
yg sekelas juga dengan aku...pasal keadaan aku
nyanyukkk je kau ni najla
belum tua lagi!!
eh,,,tua dah kot aku ni...
haizz

masa kat latar siswa
aku dengan nik la,,n die pon tengok aku dah mula mengeluarkan
simptom akan demam~~~
huhuhuh...

MC?...mmg takde MC la,,
sebab tak g PKU pada waktu itu,,
kasihannnn..
aku cuma makan ubat aku yg dah sedia
ada berkodi-kodi dalam lemari tu

jadi,,,,nama aku telah la naik
dengan glemernya ni atas layar masa kelas
Dr...ohh!!,...sangat takut ni......

ok lepas ni,,,dah melepek pon,,
asal boleh jalan masuk je kelas najla!!
manja sungguh kau ni najla
ape nak jadikkk!!!
ok bai.

No comments:

Post a Comment