Monday 21 November 2011

kau yang bernama "T.E.S.I.S"

nak baca,,,baca 
dah baca...g main jauh2...haha

ermmm....aku ni kan,,rasa lah kan,,diri aku ni kan,,,seperti dah tak normal la sekarang ni.....hurmm....
tah ye,,,,,keje mmg banyak sangat la sem ni..aku rasa nak berak nak kentut pon tak sempat....update blog sempat pulakkk!!....tiap2 hari masuk kelas mesti dapat keje baru,,yes,,,,suke!!...takde la,,,,

aku lagi jadi hampir sewel bila,,,aku dapat berita penyelia tesis aku nak g oversea, bulan 12 ni....yeahh..dan dia juga bagi aku berita gembira,,

 Dr  : kalau boleh hantar tesis sebelum 25 dis ni
 Me : sampai bab berapa Dr
 Dr  : sebijik tesis,,
 Me : buat muka gembira dalam dunia,,,,sambil rasa nak peluk my lect kat situ juga!!!!

apakah??....

heh....

diam sekejap aku sambil tekebil-kebil merenung jendela bilik lect aku....

habis......


tesis aku,,,,baru 20%...puas juga aku menjelajah ke serata pelusuk Library yang wujud,,,mana je tak pegi,,,,DBP, UKM, dan UM juga,.UPSI..semualah!!!...(bukan jejak kaki la,,,geledah tesis u lain kat library u aku jek)

nak siapkan sebaris ayat pon aku rasa 3, 4 kali aku kena rujuk buku lain....macam ni,,macam mana aku nak siapkan tesis aku sebelum 25 dis!!!!....

oh....batinku menderita~~

hek elehh,,padahal,,sempat lagi berdating...bz2 pon...poraahhhh najla!!

tapi ape pon~~yeahh!!,,,,aku berazam untuk menghantar tesis siap berjilid aku tuh,,sebelum 25 dis ni!!!.....muntah hijau lah kau najla!!.....tak tau pada tahap ape kualiti tesis aku,,,masa ni la aku rasa,,nak drop semua subjek,,,,nak buat tesis je,,,,,boleyh mcam tuh???

konfem aku orang pertama extand semata2 sebab tesis,,ek eleyhhh kau najla!!,,,,oramg buat PHD rilekk je,,leyh makan kuaci ari2,,,ko takat wat tesis Bachelor nak gelabah sangat pehal kau~~~~kuang3......

hurmm.....semangat,,semangat!!.,,,mana semangat aku neyh!!!




nampak tak muka sedeyh aku ni,,nampak ke tak??....dah macam ayam berakk kapur pon ade neyh~~hurmm....ok bai

No comments:

Post a Comment