Friday 4 November 2011

Aidil Adha

 assalamualaikum

ok mari bercerita tentang raya haji,,,

raya kat rumah abah. ada abg aku n aku jek la,,,also abah,,,
along balik malam ni,,kakak beraya rumah mertua, abg no 3 kat UK,,,,tak balik,,,(makan lembu kat sane je la)
so malam ni ekspidisi masak memasak wif my abah..
barang sume dah beli,,,tinggal nak besilat kat dapur je...
miahahahh!!

menu apa,,,kena tunggu iron chef iaitu my abah yg tentukan
miahahah!!...aku asistent jek,,,,
Raya aji kat johor ni,,,takdela macam raya puasa meriahnya,,
tapi masih meriah gak la,,,,,huhu

so malam ni along sampai wif kakak ipa n nadia farhana also azalea batrisya
so esok pagi,,,lepas makan2 sume,,aku n my abg,,akan balik batu pahat pulak coz my mum beraya ngn atok.
adoy,,,,jauhla batu pahat,,,haahaha (mengada macam aku je yg drive)


ok,,,sebenarnya rindu Harits ZafraN jUGA!!!
mak cu rindu ayit,,,haizz,,tak dapat jumpa ayit la,,,,raya aji ni
agak2,,,,,ayit wat baju melayu takkk???
ok,,,,takpe,,boleyh terjah lepas ni

apepon

"selamat hari raya aidil adha"

No comments:

Post a Comment