Tuesday 8 November 2011

Dating dengan Dr cantik

ok..tadi dah pegi pusat kesihatan universiti
dah...Alhamdulillah. bukan masalah kronik dengan usus aku
yang dah sedia ada bermasalah ni
tapi, masih ada kaitan dengan usus juga
maybe, buasir,,

Pagi2 lagi zul dah datang UPM 
nak anta cik Putih
Amik aku n g PKU
kesian dia,,baru balik dari kerlantam
penat2 kena temankan aku lak
Tq my incik tembamm
        aku requst Dr pmpuan.....

Dr : apa masalah
me: semalam buang air besar n tengok ada darah n sakit perut dari hari tu tak elok
Dr : Fresh atau hitam
me : darah freshh
Dr : Kalau fresh tu bukan masalah usus di kawasan atas usus. tapi di kawasan bawah.
.yang sakit kat perut maybe perut awak luka sikit. mmg ada gastrik kan?
me : yuppp
Dr : Ok sy bagi ubat..magnesium untuk neutralkan asid dalam perut

dan



Dr bagi aku ubat yg kena masuk dari bawah
macam mana nak masukkan ni,,,,dah la tak reti!!
ok ni cerita dibelakang tabir,,,sekiann

tapi tadi,,,my sista yang cantik ada tepon
tanye sikit kat die pasal my problem 
actually dia pon ada masalah yang sama juga
kakak cakap

"kau ni belum bersalin lagi dah sakit macma ni,,sok dah beranak cane?"

ok kak,,,soalan cepu emas
akak pon cakap die ada masalah yang sama
dia cakap berak darah tu perkara biasa
sebab dia pon selalu kena
maybe juga bawah tu luka
sebab tahikk tu ebsar sangat kot
n dia juga pesan supaya munum banyak air masak
tq...my sista Norazlinda

Ok tengok juga keadaan kesihatan aku dalam masa terdekat ni
harap sembuh seperti sedia kala
amin










2 comments: