Friday 11 November 2011

Terapi!!

salam....mari menaip lagi
ok,,,tengok tajuk entry tuh,,,
terapi....biasa kan kalau kite stress2 ke,,,,marah2 ke bengang2 ke
mesti perlukan sedikit terapi untuk hilangkan bende2 yang semakkan otak

agaknya kan,,,ape korang buat yekk?
huhu,,meh meh share

kalau aku la kan,,,,bende yang dapat hilangkan ketensyenan aku adalah

1) jalan2 cari makan ataupon shoping,,yang ni aku suke,,lau shoping,,,lupa dah aku kat masalah,,,riang gembira je,,hahaha..lagi lau poket tebal kann,,,,huhu

2) menulis pon terapi juga,,,,macam sekarng ni la,,aku tengah menulis,,,,(nampak sangat tengah stress kan!!)..
3) ni paling mujarab,,,sentuhkan la dahi kat tikar sejadah tu,,banyak2 kan zikir,,,ke,,,ape ke,,muhasabah diri kepada pencipta,,,,akan rasa ringan sikit otak

4)marah sepuas hati,,,,lepaskan semua,,,lepas tu,,legaaaa...hahhaahk!!...jgn la marah sampai ko g jahanamkan harta awam pulak yeee

5)menagis pon ok jugak,,kadang kalau stress sangat,,jgan malu2 nak lepaskan yer,,,,tapi strong girl never cry~~hahahahkk!!....

6)tengok la ceita ataupon layan lagu,,tengok cter tu,,tengok la cter kelakar,,,,jgn tengok cter yang banyak konflik,,makin stress otak ko nanti senahh!!!...lagu pulakk jgn la layan lagu mendayu2 sangat,,layan yang fast,,,tak pon,,,dengan zikir pon ok~~huhu

7)kalau masalah tu di peringkat antarabangsa,,cepat2 la selesaikan,,,makin simpan kang makin parah pulakk

ok ni la bende yang aku buat lau aku tetekan yang teramat,,

ok sekarang aku nak g shoping,,siapa nak teman neyh??hurmmm,,thinking~~~

No comments:

Post a Comment