Sunday 30 October 2011

Perkara Susah Lupa!!!~~~

eekkk,,,apebende ekk perkara yg aku tak leyh lupa??aku ni cepat NYANYUK,,,sume bende aku lupa,,so lau suh cakap bende yg aku susah lupa,,,mmg payahh aihh nak cerita,,,almaklumla aku ni golongan yg selalu lupa daratan...hahhakk!!

perkara susah lupa :

Zaman Pra Matang :

Jatuh tangga masa kecik2 sampai dapat parut seksi kat dahi lebih kurg 8 jahitan (umur 5 tahun)

Kena kejar dengan cikgu yg mengakibatkan aku hampir tetonggeng dalam longkang sebab ponteng kelas, kalau ingat balik konfem nak gelak sampai pengsan(tingkatan 2)

Kena belasah ngn hanger dan juga batang payung oleh abah,(MENGERIKAN OK!!!),,sebab main kat rumah jiran tak balik-balik (darjah 2)

kena rotan ngn ustaz,,,,di tapak tangan secara berganti2 kanan dan kiri di khalayak ramai...hampir hancuss gak tapak tgn....sb ponteng solat subuh....kejadian berlaku di Asrama Puteri Teknik Pontian...hahhakk!!!(tingkatan 5)


***

Zaman dah Baligh dan Mumaiz:

Dapat naik stage,,utk salah satu anugerah cemerlang(akhirnya dapat gak naik stage.....kejadian masa tingkatan 6 bawah...kasihannnnn....baru merasa....sekolah rendah,,dapat nombor corot je selalu~~aihh!!)

Dapat Offer masuk UPM,,,padahal aku ni,,tak cerdik langung~~~

Test JPJ yg menyeramkan!!!....masa amik lesen,,,keter!!!!..

OHhhh BULAN!!.....kali pertama berdating ngn Captain Zulhilmy~~~OMG...sweet candy,,,sweet candy...rorrrrrr!!!...(miangnyee!!!,,,puiii!!!!!)

Banyak lagi la,,,,,,malas nak taip,,,,sambung part 2....hehehek!!......

No comments:

Post a Comment