Sunday 2 October 2011

Kusut Musut

Ok, pernah tak u all rasa macam, damn!!, bebanan hidup terlalu banyak pastu rasa nak give up, ok sekarang aku sedang melaluinye, tak satu kali senyuman pon yang terukir dengan iklas untuk tempuh hari ni, proposal yang sangat membunuh tu macam jasper yang betenggek kat bahu maybe??

Due date untuk bentang proposal dah tak lama, aku pon tak pasti aku presenter ke berapa..tapi yang pasti proposal mesti berjalan, at least ada jugak jari menaip walaupun takde sebarang kepastian tentang ketepatakn segala fakta aku memandangkan my supervisor lagi suke anak buah die indipendent, jadi bahan sokongan aku maybe tak mantap mana

kadang orang akak cakap, lar setakat amik

                           "sastera pon, tak kan FYP susah nak buat, sastera senang je kot"

mana da bende senang dalam dunia ni, nak tido pon kadang2 susah, nak berak pon susah, susah bila keadaan tak membantu senang bila semua berjalan lancar, kalau tak duduk kat kerusi aku duduk jgn senang nak menebak!!

korang yang buat bidang sains akan cakap, proposal simple tapi kajian yang payah, tapi yang sastera ni, proposal susah bila part kajian sume berjalan lancar insyaAllah, lagi sentap penyataan masalah aku je dah bekali-kali kena reject. bukan aku tapi kawan-kawan aku maybe same.payah,,payahh


***

susah senang berganatung pada diri sendiri, tapi kenapa rasa macam perit je hari-hari berlalu sebab  aku berada di zone merah. yang menandakan keadaan aku mental dan fizikal malahan persekitaran yang kerap kali bagi warning . sekali terleka,,you lost!!, n takde sapa nak tunjuk jalan balik.

Nota Peti Sejuk : kaw kena kawal keadaan najla bukan keadaan yang kawal kaw!!!,,moral!!! moral value!!..




No comments:

Post a Comment