Saturday 8 October 2011

Hujung Minggu!!

ngantokk!!!   haalllppp meee!!...ok, hujung minggu yang sibuk sebenarnya, ikut jadual aku banyak bende nak setelkan minggu ni, tapi banyak yang tak langsai, dalam bz ni sempat lagi aku nak update blog ye~~hakhak!!...

minggu 5 kuliah

okes, minggu ni zul takde,, g pahang 1o hari,,join kelas darat,,,bosan...selasa depan baru balik,,ok takpe,,,zul promis nak teman aku jalan2 pas balik pahang~~~pujuk aku la tu..ngeee

minggu ni,maybe kena bentang proposal fyp,MUNGKIN la,,,kalau sempat,,,aku request kawan2 aku bentang la lame2,sorg buat 30 slide pon takpe aku rela dengar~~,biar aku tak kena minggu ni...hekk~~

lepastu,kena bentang juga pasal tutorial report wriiting,kelas ari senin..senin maknaye esok!!! ok slidenye tak siap lagikk,,taniah najla!!

minggu 5 juga ada 2 exam mid term~~dah midtemm,,haiyakkkk!!,,,rasa baru ke stat kuliah,,cam bengok2 je ni tak tau nak jawab exam ape~~

calender untuk tutorial multimedia dah siap,,,tapi tak puas hatikk,,,nak tacap lagi,,selasa ni,, tutor nak tengok....kat kelas tutoriall...comengaa!!!bape banyakk daaa kelas tutorial aku ni

peristilahan,,rasa macam killer subject je,,bila lect suh wat kertas kerja,,dahla tajuk aku bagi lect cakap "tajuk budak darjah 5"...hek eleeehh,,,,kecikk ati tau~~takpe boleyh diperbaiki,,,lagipun lect aku tu india,,,india yg ajar bahasa melayu,,baguihh!,,satu Malaysia.so tak pyh kecik ati sgt la najla..,,hek~~

banyakkk sangat la programm aku minggu ni~~haizz~~

semoga minggu 5 berjalan lancar cik lala~~

No comments:

Post a Comment