Monday 10 October 2011

malang tak berbau~~

pagi yang gelap,,,,kini sudah terang....lalalala..bangun-bangun tido je pg ni,,dengan girang aku nak mandi la kan~~haaa,,hambik ko najla bangun lambat sangat kan~~sekali tadak haiyakkk!!!....ape kejadah la,,,,mmg suweiii kemoning la gini,,,rasa cam nak carut je,,,tapi tahan,,,apekah?? sem ni je,,,aku rasa dah masuk 3 kali dah kolej aku mengalami gangguan bekelan air...dah la pengurusan haru biru,,,cafe kolej tunggang langgang, bas pulak dah di tamatkan perkhidmatan, ganti upm punye bas yg indah permai tuh,,ok tu takpe lagi la,,,,yang bab takde air ni,,ape cter ni ape cter~~,,,pe masalah sebenar ni!!!

kalau takde masa ari cuti boleyh consider lagi,,,ni hari selasa,,,hari kelas hokeyy,,,!!!ko nak suh aku g kelas dengan tak mandi ke ape ni~~ya Allah dugaan giler la aku rasa ni...mud dah la tgh bengang pasal semalam proposal kena komplen ngn lcet.bf lak ilang hp kat hutan belantara tuh...ni tambah lak takde haiyakkk!!!....nak suh aku membetis ke ape ni cari air??mampuih tak layan....

lect aku cakap,,menulis ni terapi,,tapi aku mcam dah berapi2 je masa menulis ni...mmg ada harapan aku nak monteng kelas la neyh..nampak gaya ni...ehh,,,dosa2,,dosa ponteng kelas,,,,tak baik~~~mamyyyyyy!!!,,halllpppp meeeee...haaallllp meeeee......sambil2 menaip ni...ade macam rasa nak behadas lak....tahan je laaa....sampai jumpe bekalan air bersih suci dan murni~~~sekiannn,,luahan aku di pagi selasa.....cau cen doll~~~zasss!!

No comments:

Post a Comment