Saturday 15 October 2011

Minggu 6 Kuliah!!!

hip hip horrayyy!....dah minggu 6,,lepas tu boleyh haneymoon sebulan,dengan kata lainnya TIADA KULIAH!!


sebelum balik kampung...minggu ni ni pon aku bz giler kentah~~ada beberapa bende aku kena setelkan minggu ni~~

1. hantar proposal  FYP19rybulan,,,,
2. Ready speach untuk  subjek ketrampilan berbahasa, aku presenter terakhir minggu ni. (konfem aku pakinson menggeletar gaban kat dewan tuh)
3  Calender yang perlu di touch-up sebab nak markah lebih
4  Berposing2 untuk subjek sastera dalam multimedia, ni keje kumpulan, kena sume free baru leyh wat. 
5  ada juga 2 exam, 


Penulisan Laporan Berita dan Rencana (chapter 1 sampai 6)
Peristilahan (ni aku tak tau dia nak tanye ape)


ok ni sebelum balik cuti, naik cuti karang,,,bende ni menanti

Penulisan Laporan Berita dan Rencana
             Sediakan satu laporan tentang universiti (aku tak ingat tajuk penuh dia hape)
             Dokumentari intiview tokoh yang ada news value(mesti dilakukan luar UPM)..cadang nak terjah               UPNM,,dekat sikit,,tapi member aku nak terjah UKM tengok la perbincangan nanti

Peristilahan 
             siapkan satu kertas kerja, lect nak publishkan kertas kerja tuh, kat mana2 prosiding,,aih malas aih aku bab kertas kerja neyh


sastera dalam multimedia
             buat videoclip lagu, hahak~~tak tau la ape gupe video tu nanti
             dokumentari pasal polution, kena ada produksi ngn pengacaranya~~nak terjah kilang yang banyak wat asap..kilang ape ekk??hahak

Ketrampilan Berbahasa
             ada lagi 2 kali kena berucap kat depan,,alamat pundi kencing aku cepat rosak la gini,,,,madah nak ketakkk lutut kena berucap,,,haizzz....


Sastera Islam
             subjek ni best,,dahla lect agak kacak,,tak hadoooo esigment,,,dia pakai soal dalam kelas je main pop kuizz...haha~~(puji lect sebab takde esigment ke puji iklas ni najla)

 FYP..
              akan berlaku beberapa siri dating berdating ngn lect,,dan bulun membulun,,,biasa la tu,,tu nama penyelia sayang kite~

No comments:

Post a Comment