Saturday 1 October 2011

Hacker Sheep Sejati!!!

salam..arini mood sangat tak bagus, penat aku tak hilang-hilang dari semalam, semalam siri penjelajahan ke DBP wif my coursemate. Pastu sebelum subuh tadi pulak dah geraj ke KLIA anta my abg yang future study kat UK, jalan-jalan wif my mom ngn abg kat KL, penat ok!!!..walaupun bukan aku yg drive..haha

balik bilik aku pengsan tak menyadar, membongkang tido, bangun tido, wat ape yg patut aku on lappy, nak baca news,,, n check ape-ape yang patut untuk update pekara-peraka penting. tapi u know what?. aku log in kat blog aku , aku sangat tekejut bila tengok profile pic aku dah jadi gambar ni

                                             
                                                                       kambing yang sangat comel
                                                                           
ape gelak2?,,,benornye gambar kambing lain,,aku tak jumpa kat google kambing tuh,,aku ambik kambing ni,,hehe

Dari pic muka aku berubah ke makhluk 4 kaki ni,, ade ke patut!!,, mula aku tengok macam nak tegelak pon ada, pastu aku baca profile aku,,than aku jumpa pekataan-pekataan seperti "sheep" yang sangat banyak, nampak sangat hacker ni gile natang sheep ni

Aku dah hot tempered!!!..menjerit macam org histeria je bila tengok ada yg hack my blog yg tak semenggah ni malahan cacat. Cacat macam otak aku gak yg cacat.haha

                                                   
                                                             aku mula sedikit histeria

Aku pon dah blur, tempat rujukan utama adalah Tuan Zulhilmy merangkap pegawai peribadi aku, dia pon panas ati, than dia sarankan aku tukar paswood yg susah untuk elak kejadian sama berulang

Menurut Tuan Zulhilmy, 2011, "lately mmg ade hacker yang menggunakan ideology "sheep" untuk menambrak masuk ke blog personal, dan haiwan berkenaan dijadikan simbol"

ok tq cayam~~~tq Sir!!



Lahai,, mmg aku bengang la...lastly Tuan Zulhilmy mencadangkan tukar paswood yang lagi susah,,jadi die bagi beberapa paswood yg die create untuk aku pilih 

bapak!!,mmg susah paswod nye sampai aku kena hafal~~dah amcam hafal sifir dah!!

Sume ni angkara makhluk kaki empat tuh~~

kepada semua blogger di harap berhati-hati dan gunakan  paswood yang strong untuk laman peribadi anda~~~

Nota Peti Sejuk : aku jumpa si hacker ni kat luar,,,mmg aku tembakk ko ngn M16,,,,,huh~~chaw cin cau~~



No comments:

Post a Comment