Tuesday 27 December 2011

Bosan di Malam Hari

salam.

baru lepas makan nasi lemak. Jadi tengah kenyang. Nak update blog la, kesian aku tengok blog ni.
hurmm, celaru juga, fyp aku masih tak setel-setel. dah berhari-hari aku mengadap benda ni. macam mana nak bagi siap cepat ni. ohh....jiwaku terganggu.

masih bermalas-malasan atas katil,oh najla sila cepat berubah!. masa berlalu tanpa menunggu kau sedetik pon!
motivasi diri sendiri. well tak da apa nak cerita

ok, tadi aku bukak laman sosial FB, aku tengok la pic sorang kawan aku ni, actually bukanlah kawan rapat sebab, aku tak pernah jumpa dia pon, kenal pon dalam FB, dulu dia bercintun dengan classmate aku masa aku form 6. lepastu putus sebab jantan tu lahabau sangat. hahhaha. well aku pon stat kenal-kenal dia dalam FB. Jadi layan punye layan, otak pon lebih kurang je kan.

nak di jadikan cerita minah ni dah bertunang dan tunggu masa nak kawen je, tahniah aku ucapkan. awal-awal dah ucapkan tahniah ni ape hal najla!

aku syak. dia putus dengan pakwe,,salah ex pakwe dia dulu sebab minah ni tak cun macam gelpren baru dia,,tu dia putuskan minah ni. bodo kan jantan ni kekadang. maklumla, masa tuh,,memasing baru masuk U, konon banyak pilihan lain la kan.

berbalik pada minah ni tadi, aku rasa mmg bodo la x dia g putuskan dia, sebab makin lawooo pulak aku tengok sekarang ni, natural beauty gtu,,,takda adobe segala, aku lemas tangok pmpuan adobe muka segala ni, lau dah huduh tu huduh je senah, tak payah menipu orang menipu diri!!,,,miahahah,,ayat kejam. takda la kan, nak di jadikan cerita, manusia ni kadang tak reti bersyukur dah dapat yg bagus nak bagus lagi, last2 sendiri yang gigit jari,padan muka!!

untuk kawan aku ni, copat2 la kawen, mesti kau makin meletop masa kawen kan. kekalkan keaslian wajahmu. aku akan memg folow kau lepas tuh~~haha
okbai

No comments:

Post a Comment