Sunday 18 March 2012

its to hard ... so much pain


sedangku membaca wajahmu
senyumanmu menggambarkan sesuatu
jika kau fahami isi hatiku 
ku tak ingin waktu henti tanpamu

dirimu menyalahkan semua erti
tapi diriku masih  terhenti disini
dan jalan ku masih ku dapat ku pasti
namun diriku terhenti disini,

andaikau dapat memahami
bahwa ku menanggung semua ini
bukan niatku ingin kau pergi
kerna aku masih terhenti disini

whoaaa.... sikit lirik lagu dari lagu Asfan "Terhenti Di sini"...lama tak update blog tetiba update lagu ni pulak kuar kan, cam mana tuh, hurm. lagu yg simpe untuk discribe my feeling right now. ok najla jgn nak banyak sangat cakap pasal peribadi !! remind !

tapi nak cakap juga. mesti ada yang jelak nak dengar sal military life n so on. termasuk aku, aku pon cam muak2 juga la. tapi telan je la labu, ok selama ni, aku rasa macam ok je kalau LDR... (Long Distance Relationship) .. dan aku mmg ok. 

dengan bangga dengan diri sendiri aku akan cakap,ok... i will be ok. becinta je pon, belom kawen tak payah nak semangat sangat la kan. tapi lama kelamaan aku sikit jelak dengan army life yg buat aku terfikir "Oh Macam Ni Ke" .. bagi yg military partner die tau la ape maksud aku kat ayat tuh, benda ni aku sedar since my partner masuk unit die dan mula bekerja, minggu orientasi la macam tu, tapi rasa macam bukan minggu orientasi tapi bulan orientasi sebab dah makan bulan pon.

hate yeyeh so much. ya yeyeh, tradisi military. ape yeyeh? tak payah tau laa,, tak mengembangkan minda kalian pon kalau tau part ni, military partner mesti tau, oh tersiksa nya batin setiap kali ade yeyeh ni. once time terfikir, mereka angkat senjata untuk tewaskan musuh, leader yang juga tak kan menyerah kalah, tapi kalah di sisi lain. 

hurmmm.. thinking




2 comments:

  1. setuju...yeyeh yg banyak menyiksa junior, menghabiskan duit & banyak benda2 yang ^%#@#@$... tapi nak buat macam mana kan...every junior kena menghadapinya unless bila dia dah naik jadi senior, dia sendiri stop that stupid tradition.

    ReplyDelete
  2. yahh !! stupid tradition !!... kan?.. ;(

    ReplyDelete