Sunday 25 September 2011

Mozambique??


Hujung minggu yang bosan, cik lala memang bosan hujung minggu ni, haha, bangun pon dah tengah ari,  zul call cakap lepas ujian renang, dia free, haaa!!,macam mimpi lak dengar dia free, takde buat apa,tahanan-tahanan ISA dapat pelepasan outing, jadi marilah keluar!!,

 kebetulan charger laptop dah rosak, nak beli baru, jadi tempat tebaik bagi manusia yang malas naik train macam aku adalah mines yang letaknya sangat dekat dengan U aku tak payah naik train Cuma membetis sikit la. Tu lau tengok betis aku dah macam betis jantan, ari-ari jalan kaki je keje. Haha. Zul duk bebelkan aku cakap, lau beli kat lowyat chager dapat murah, dulik!, mahal takpe, asalkan aku tak naik komuter yang 2kali pandang macam sardine ayam brand.

So pebenda yang aku nak cerita sebanarnye ni, oh,,pasal movie yang kitorang layan, mula-mula aku ingat datang mines nak makan KFC je, sebab malam tadi sebelum tido tekak aku terasa-rasa KFC.orang cakap lau dah teringin tu baik adakan, kang kempunan,haha  Pastu aku plan nak shoping-shoping beli ape yang patut, cari buku aku yang dah abis segala bookstore aku masuk tapi tak jumpa

 tapi rupa-rupanya zul dah booking tiket wayang online. Ceit!! Tak bagitau aku, ni yang nak murka ni, huh,  cerita dia cter omputih lak tuh!, lagi aku nak marah, zul ni macam tak paham2 je aku bengap omputih, I want go away dengan I want past away pon aku selalu tetukar,,murka 2 kali dah aku ni,ape pun layan je la,,haaa,,,ni cerita ni….



Haa tau dah,,,,mesti korg cakap, hak elar,,,,baru nak g tengok,,,dulik la!....baru ade masa free nak tengok,aku ni buta wayang, cter ape yg latest aku bukan tau sangat. kacak tak abang bean?eh salah pakcik bean,,dari kecik sampai beso aku tengok pakcik bean ni sama je muka.

tapi memang lawak lampi la cter ni, aku gelak cam nak putus urat leher je lam wayang tuh, yang zul tak payah cakap, mcm tengok tv kat rumah je gaya dia gelak, gelak tak tengok kiri kanan, mulut kepoh semenggah. Segan aku dengan pakcik sebelah aku. Dia dengan bini serta anak dia ketawa sopan je.

Cter sal ejen penyaisat yang sangat lampi, tapi cool, lawak dia agak rileks, kadang-kadang lurus bendul ada gak Rowan Atkinson neyh. Macam biasa la dia kan? Tak kan korang tak kenal.  Haha.

So, kalau nak rileks kan otak, tengok la cter ni, takde la berat sangat, just for fun, ok what?.  Bebaloi la harga tiket wayang tuh, Pas tengok wayang, beli barang aku sikit, beli barang zul, singgah mamak jap, makan kenyangkan cacing-cacing lam perut yang duk berghazal, ktrg balik la. Sampai bilik aku cam robot dah,mandi semua lincah-lincah bukak laptop siapkan esimen, g mesyuarat blok, sambung wat esimen sambil layan lagu, makan megi pama, teguk nes bagi segar bijik mata.

Haaa bejalan lagi ko najla!.,bejalan!!,keje tak siap!,,siapkan sebelum tido, dera diri sendiri tak siap tak leyh tido,padan muka.ok bai.

No comments:

Post a Comment